Інновації в дитячих товарах: як випередити конкурентів

В будь-якому напрямку роботи та розвитку треба бути кращим за конкурентів, треба бути цікавішим, вигіднішим, різноманітнішим….Лише в такому випадку клієнти будуть знову й знову приходити саме до вас, обирати саме вас. Не важливо, купуєте ви дитячий одяг оптом у компанії «Kidopt», або обираєте інші групи товарів, вони мають бути кращими, аніж у конкурентів.

Так, дуже важлива якість, але ще важливіше, коли вона поєднується з інноваціями, які викликають здивування, захоплення, приносять беззаперечну користь… А внаслідок цього й показники продажів підвищують.

Інновації в іграшках для дітей

Різноманітні моделі в 3Д-вимірах, чисельні супергерої, які рухаються, розмовляють та ін., ляльки, що нагадують справжніх діточок, м'які тварини-велетні з додатковими функціями («антистрес», наприклад)…. Пропозицій безліч. Також популярність не втрачають тривимірні моделі, які треба створювати самостійно, картини, прикраси та ін. Залежить вибір від віку, вподобань та статі.

Зауважимо, що діти уважно стежать за «хітами», очікують їх навіть ще до того, як вони з'являться в продажу. Звичайно, не варто повністю орієнтуватися на нове. Перевірене, так би мовити, часом, в продажі також має бути. Але «родзинку» слід додавати регулярно.

Причому, врахувати цю пораду треба не лише роздрібним продавцям іграшок та/або аксесуарів для діточок різного віку/статі. Тим, хто «ставку» робить на одяг теж не завадить в цих порадах орієнтуватися та тренди розвиваючих іграшок розуміти.

Екологічність у виробництві іграшок

Еко-іграшки не лише корисніші для діточок. Їх виготовлення мінімізує поганий вплив на середовище, на клімат, а використання сприяє значному зменшенню загальних обсягів токсичних відходів.

Якісна деревина, безпечна, вготовлена на основі з води фарба, ніякого клею… Це лише ключові відмінності. Батьки зможуть бути цілком спокійні, коли дитина бавитиметься іграшками з дерева, виготовленими за допомоги різання лазером, або коли засинатиме з м'якою іграшкою з органічним наповнювачем з еко-матеріалу, а не з синтетичним пухом чи ще якимсь неприємним варіантом.

Регламентується процес виготовлення іграшок декларацією відповідності Техрегламенту. Згідно з нею, виробнику потрібно нанести знак відповідності на кожну вироблену іграшку. А додатково (платно та добровільно) може здійснюватися сертифікація партії чи серії іграшок.

Зрозуміло, що такі пропозиції будуть дорожчими, але багато хто зі споживачів готовий трохи переплатити за власну впевненість в безпеці.

І звичайно, в безлічі пропозицій переваги органічних дитячих товарів будуть беззаперечними. Тож це одразу дозволить стати мінімум на пару «сходинок» вище за конкурентів.

технології в дитячому одязі

Використання AR/VR у дитячих іграшках

ШІ з кожним сезоном все популярніший. Стосується це не лише дорослого світу, а й іграшок, які для виокремлення на загальному фоні ще називають інтерактивними. Щороку вони стають більш адаптованими, інноваційними, цікавими. Варто під час вибору лише впевнитися, що вони будуть зрозумілими для діточок конкретної вікової категорії.

Наприклад, якою б гарною ззовні не була тваринка або улюблений мультгерой, якщо «промовляти» буде щось незрозуміле, наприклад, китайською, так і лишиться на полиці. Або буде продана за безцінь. Сенсу вкладатися в таке немає.

Якщо акцент зроблений на ШІ, якщо саме інтерактивність буде рекламуватися під час продажу конкретної пропозиції, треба, щоб вона й відповідала таким особливостям.

Наразі з такої великої категорії конкретно придбати можна:

  1. Іграшки навчальні або STEM. Вони стимулюють цікавість діточок до навчання математики, інженерії, техніки та загалом науки. Вони вчать експериментувати, розвивають наявні таланти. Для власного асортименту краще обирати по 2-3 позиції кожного варіанту. Але попередньо обов'язково зробити аналіз покупців, які можуть бути в цьому зацікавлені. Тобто, якщо основними клієнтами є батьки зовсім малесеньких діточок або, навпаки, вже майже підлітків, STEM їм просто буде ні до чого. Такі пропозиції слід розцінювати саме, як інноваційні методи навчання через гру. Майте на увазі.
  2. Іграшки з AR/VR (AR – то реальність розширена, а VR – віртуальна). Також вибір чималий. І треба до формування замовлень підходити з розумом та після аналізу клієнтської «аудиторії». На використання AR/VR у дитячих іграшках акцент робить багато брендів. Але кожний має відмінності. І їх до замовлення варто вивчити, щоб врахувати.

новітні матеріали для дитячих товарів

Технології в дитячому одязі

Немає значення, що саме буде замовлятися. Це можуть бути й дитячі гольфи оптом й толстовка дитяча оптом від компанії «Kidopt, й інші варіанти одягу. Важливіше, що при пошитті кожної одиниці, навіть ще під час задуму повинен робитися максимум для подальшої зручності.

Наприклад, багато пропозицій здатні підлаштовуватися під температуру середовища та тіла. Забезпечують такий ефект новітні матеріали для дитячих товарів. В кожного власні переваги, власні їх поєднання.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *